
SZANOWNI PAŃSTWO
Z dniem 1 września 2018 r. udostępniamy platformę internetową pn. elektroniczne biuro obsługi klienta eBOK, która otwiera nieograniczony dostęp do informacji w zakresie rozliczeń z tytułu korzystania z produktów oferowanych przez naszą Firmę.
eBOK to wygoda, bezpieczeństwo i wiele innych korzyści mających na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z nami. To prosty i intuicyjny serwis dostępny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Rozwiązania jakie dedykujemy Państwu umożliwiają m.in.:
- sprawdzanie salda Klienta i terminów płatności,
- korzystanie z ekofaktur, czyli elektronicznej wersji faktur,
- sprawdzanie statystyk zużycia gazu i energii elektrycznej,
- dokonanie zmian niektórych danych ewidencyjnych (adres do korespondencji, numery telefonów,
- podgląd dokonanych płatności,
- dostęp do danych archiwalnych - historia fraktur i wpłat,
- ustawianie przypomnień dot. wystawienia faktur, terminu płatności,
- zarządzanie kilkoma umowami jednocześnie (dostęp do informacji o różnych punktach poboru gazu i prądu poprzez jedno logowanie),
- dostęp do aktualności Vervis,
- podgląd przydatnych plików i formularzy
Dostęp do elektronicznego biura obsługi klienta jest darmowy. Szybko i wygodnie z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie korzystacie Państwo z interesujących Was informacji.
Zapraszamy do korzystania z platformy eBOK.