Uruchamiamy EBOK

Bądź eko i oszczędzaj jeszcze więcej.

Adam Grynia / 2018-08-04 11:15:00

SZANOWNI PAŃSTWO 

Z dniem 1 września 2018 r. udostępniamy platformę internetową pn. elektroniczne biuro obsługi klienta eBOK, która otwiera nieograniczony dostęp do informacji w zakresie rozliczeń z tytułu korzystania z produktów oferowanych przez naszą Firmę. 

eBOK to wygoda, bezpieczeństwo i wiele innych korzyści mających na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z nami. To prosty i intuicyjny  serwis dostępny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. 

Rozwiązania jakie dedykujemy Państwu umożliwiają m.in.:

  • sprawdzanie salda Klienta i terminów płatności,
  • korzystanie z ekofaktur, czyli elektronicznej wersji faktur,
  • sprawdzanie statystyk zużycia gazu i energii elektrycznej,
  • dokonanie zmian niektórych  danych ewidencyjnych (adres do korespondencji, numery telefonów,
  • podgląd dokonanych płatności,
  • dostęp do danych archiwalnych - historia fraktur i wpłat,
  • ustawianie przypomnień dot. wystawienia faktur, terminu płatności,
  • zarządzanie kilkoma umowami jednocześnie (dostęp do informacji o różnych punktach poboru gazu i prądu poprzez jedno logowanie),
  • dostęp do aktualności Vervis,
  • podgląd przydatnych plików i formularzy


Dostęp  do elektronicznego biura obsługi klienta jest darmowy. Szybko i wygodnie z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie korzystacie Państwo z interesujących Was informacji.  

Zapraszamy do korzystania z platformy eBOK.


Energia do działania