Nie wiesz jak zmienić sprzedawcę prądu? Vervis załatwi za Ciebie wszystkie formalności. Ty po prostu płacisz mniej i oszczędzasz każdego dnia.

  • Klienci biznesowi
  • Klienci indywidualni

Kontakt z doradcą i wybranie atrakcyjnej oferty

Doradca Vervis umówi się z Państwem na spotkanie, podczas którego dobierze produkt właściwy dla Państwa potrzeb i oczekiwań. Poza elementem korzystnej ceny uwzględniliśmy w naszych produktach preferencje, styl życia i działania potencjalnych odbiorców.

Więcej informacji na temat produktów

Vervis sprawdza dostosowanie Państwa liczników do TPA

Aby zmiana sprzedawcy mogła przebiec pomyślnie, doradca Vervis pomoże określić, do jakiej sieci przyłączony jest Państwa układ pomiarowy, czyli licznik.
W przypadku odbiorców przyłączonych do wysokiego i średniego napięcia warunkiem zmiany sprzedawcy jest przystosowanie licznika do wymogów TPA, czyli zdalnych odczytów (licznik z rejestracją i transmisją danych).
W przypadku odbiorców przyłączonych do sieci niskiego napięcia – nie ma konieczności przystosowania do wymogów TPA.

Podpisanie umowy z Vervis

Po wybraniu pasującego produktu, zaakceptowaniu warunków oferty Vervis podpisują Państwo umowę sprzedaży energii elektrycznej. Umowę może dla Państwa wypełnić doradca.

Vervis przejmuje formalności i dokonuje w Państwa imieniu zmian

Jednocześnie z podpisaniem umowy udzielają Państwo Vervis pełnomocnictwa. Obejmuje ono trzy działania, które muszą zostać spełnione, by właściwie przeprowadzić zmianę sprzedawcy:

  • pełnomocnictwo do rozwiązania umowy z poprzednim sprzedawcą,
  • pełnomocnictwo do zawarcia umowy na usługi dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucji – OSD (jeśli to konieczne),
  • pełnomocnictwo do dokonania zgłoszenia zmiany sprzedawcy.

Pełnomocnictwo przygotowuje dla Państwa doradca.

Rozliczenie ze starym sprzedawcą i faktura końcowa

Operator Systemu Dystrybucji – OSD odczytuje Państwa licznik i przekazuje odczyt do Vervis, oraz do poprzedniego sprzedawcy. W ten sposób precyzyjnie zostaje określony moment rozliczenia z poprzednim sprzedawcą. Na podstawie tych danych otrzymują Państwo od niego fakturę końcową.

Korzystanie z taniego prądu Vervis

3 powody, dla których warto zlecić zmianę sprzedawcy Vervis

  • Vervis redukuje formalności związane ze zmianą do jednego podpisu (pełnomocnictwo).
  • Vervis przejmuje na siebie wszelkie działania – wypowiedzenie umowy, zawarcie umowy z OSD, zgłoszenie zmiany sprzedawcy.
  • Vervis dopilnowuje zgodności terminów wygaśnięcia starej i rozpoczęcia nowej umowy – gwarancja ciągłości dostaw.

Pamiętaj!

Zmiana sprzedawcy energii: proces zmiany do 21 dni

Sprawdzić warunki i okres wypowiedzenia umowy z dotychczasowym sprzedawcą.

Zadbaj o to, by rozbić dotychczasową umowę kompleksową na dwie odrębne – umowę o świadczenie usług dystrybucji (zawierana z OSD) oraz umowę sprzedaży energii elektrycznej (zawierana ze sprzedawcą). Tylko to zapewni szybką zmianę sprzedawcy i korzystanie z tańszej oferty.

Nie zgadzaj się na zapisy w umowie, które uniemożliwiają rozwiązanie umowy lub okres rozwiązania wynoszący np. 6 miesięcy. Taka sytuacja ograniczy wolny wybór w przyszłości.

Kontakt z doradcą i wybranie atrakcyjnej oferty

Doradca Vervis umówi się z Tobą na spotkanie, podczas którego dobierze produkt właściwy dla Twoich potrzeb i oczekiwań. Poza elementem korzystnej ceny uwzględniliśmy w naszych produktach preferencje, styl życia i działania potencjalnych odbiorców.

Vervis sprawdza dostosowanie liczników do TPA

W przypadku odbiorców przyłączonych do sieci niskiego napięcia – gospodarstwa domowe, na razie nie ma konieczności ich przystosowania do wymogów TPA, czyli zastosowanie liczników z rejestracją i transmisją danych. Ponadto liczniki w gospodarstwach domowych należą do Operatora Systemu Dystrybucji – OSD i to on na własny koszt będzie je wymieniał.

Podpisanie umowy z Vervis

Po wybraniu pasującego produktu, zaakceptowaniu warunków oferty Vervis podpisana zostaje umowa sprzedaży energii elektrycznej. Umowę może wypełnić doradca.

Vervis przejmuje formalności i dokonuje w Twoim imieniu zmian

Jednocześnie z podpisaniem umowy udzielasz Vervis pełnomocnictwa. Obejmuje ono trzy działania, które muszą zostać spełnione, by właściwie przeprowadzić zmianę sprzedawcy:

  • pełnomocnictwo do rozwiązania umowy z poprzednim sprzedawcą,
  • pełnomocnictwo do zawarcia umowy na usługi dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucji – OSD (jeśli to konieczne),
  • pełnomocnictwo do dokonania zgłoszenia zmiany sprzedawcy.

Pełnomocnictwo przygotowuje dla Państwa doradca.

Rozliczenie ze starym sprzedawcą i faktura końcowa

Operator Systemu Dystrybucji – OSD odczytuje Twój licznik i przekazuje odczyt do Vervis oraz do poprzedniego sprzedawcy. W ten sposób precyzyjnie zostaje określony moment rozliczenia z poprzednim sprzedawcą. Na podstawie tych danych otrzymujesz od niego fakturę końcową.

Korzystanie z taniego prądu Vervis

3 powody, dla których warto zlecić zmianę sprzedawcy Vervis

  • Vervis redukuje formalności związane ze zmianą do jednego podpisu (pełnomocnictwo).
  • Vervis przejmuje na siebie wszelkie działania – wypowiedzenie umowy, zawarcie umowy z OSD, zgłoszenie zmiany sprzedawcy.
  • Vervis dopilnowuje zgodności terminów wygaśnięcia starej i rozpoczęcia nowej umowy – gwarancja ciągłości dostaw.

Pamiętaj!

Zmiana sprzedawcy energii: proces zmiany do 21 dni

Sprawdzić warunki i okres wypowiedzenia umowy z dotychczasowym sprzedawcą.

Zadbaj o to, by rozbić dotychczasową umowę kompleksową na dwie odrębne – umowę o świadczenie usług dystrybucji (zawierana z OSD) oraz umowę sprzedaży energii elektrycznej (zawierana ze sprzedawcą). Tylko to zapewni szybką zmianę sprzedawcy i korzystanie z tańszej oferty.

Nie zgadzaj się na zapisy w umowie, które uniemożliwiają rozwiązanie umowy lub okres rozwiązania wynoszący np. 6 miesięcy. Taka sytuacja ograniczy wolny wybór w przyszłości.

Energia do działania